lördag 15 december 2007

blue and alone.

Just nu känner jag mej...tom. Jag har så mycket att göra men ändå kan jag inte göra något. Borde iofs rensa upp den stora högen på skrivbordet, med kläder, papper, öl och annat krafs. Jag ser inte min svarta fina vägg längre. Så stor är den. Högen alltså.

Det var rätt längesen vi fick reda på hur det gick på förra rättskunskapsprovet men jag kom att tänka på det nu. Det var det jag gjorde dagen efter utgång i malmö, med Miss Li på Jeriko. Torbjörn sa att det inte hade gått så bra och jag väntade mej ett ig. Så fick jag ett vg, snacka om att jag blev glad. :) Nu är det nytt prov på måndag, men då är jag ledig så jag får ta det senare i veckan.

Ikväll blir det tidig läggdags som sagt! jag har mycket att göra imorn.

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad sak du göra i mon??