söndag 30 december 2007

supply and demand.

dagen började otroligt dåligt. mamma och pappa rusade in och tände i taket och skrek att jag skulle gå upp. Detta gjorde att jag fick huvudvärk, illamående och allmän vresighet. Jag har varit på dåligt humör hela dagen.

Efter en snabb frukost körde jag och pappa och tankade. Efter två starter från 940 till v70 kom vi iväg och sen fick jag köra ett byavarv så att bilen hann ladda upp sej. sen kom vi iväg till Kristianstad. vi skulle fixa det sista inför bjudningen imorn, men efter fyra mataffärer gav vi upp och körde hem igen. Vi gjorde naturligtvis lite nytta också.

toffie blir sämre och sämre. det känns lite tråkigt. hon blev dock lite bättre när hon fick åka med pappa på saltning nu ikväll, satan också att det ska bli halt nu.

planerna inför imorn är väl sådär. varför ska vi alltid lyckas få det såhär. jag känner mej inte alls lika pepp på fest som jag var häromdagen. till slut slutar det väl att jag sitter hemma med släkten. men det villjag inte. och så kommer det inte att bli! :) inte för att jag tycker illa om släkten, men imorn känner jag verkligen för nåt annat! jag har ju laddat! ;)

Jag har äntligen tagit tag i städningen, har plockat upp allt från golv och andra ytor och dammtorkat, men nu är dammsugningen kvar. Jag tror att det får vänta tills i morn. jag måste ju ha något att göra då också.

ciao!
/lindie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi får se till att det blir en redigt bra fest hemma imon, det är ju iallafall nyår!
inte många timmar kvar nu på detta skiit året!
see ya!

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.