lördag 29 december 2007

vi blir i familjen.

Igår blev det ännu en slappedag. Jag gillar mellandagarna! :) Sen fixade vi vin och räkor på kvällen och tittade på På Spåret med päronen. Igår kan jag erkänna att jag tyckte att det var kul, kanske just för att det var lätta frågor som jag kunde. tyvärr blev det sent igår också och idag sov jag länge. jag har väl egentligen inte kommit igång riktigt ännu. Jag måste dammsuga idag, för imorn hinner jag inte och på måndag kommer släkten. Jag kanske snart ska ta mej i kragen och fixa det så att jag bara har de roliga sakerna framför mej.

Idag känner jag mej ovanligt kreativ så jag vet inte om jag ska ta tag i projektarbetet eller om jag ska slösa bort den värdefulla kreativiteten på något meningslöst. Det lutar nog åt det sistnämnda, jag orkar inte vara seriös just nu.

Toffie är återigen dålig. Deppdepp. Hon hänger med huvudet och haltar. Hon snubblar och det är precis som om benen inte hänger med. När hon snubblar skäms hon och låtsas som om det inte hänt nåt. Men mamma hittade hennes tabletter idag, så vi ska försöka få henne frisk på egen hand.

Sen ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mej på nyår. men det fixar sej alltid! :)

Solong!
/lindie.

Inga kommentarer: