söndag 9 december 2007

good and bad.

Jag känner att det kanske är dags att skriva igen ! Jag har inte ork och tid längre. Jag har inte fått ordning på allt på mitt rum ännu, efter inbrottet, det är fortfarande uppochner.

I lördags bar det av till kristianstad. Det blev inte några julklappar alls, men halva min dröm är komplett nu! :) och det är jag lycklig för. Jag längtar bara hälften så mycket nu.

Det blev en mysig hemmakväll med mam&pap. lövbiff och svenssonsvensson. Skönt med en hemmakväll. Jag hade egentligen tänkt dra till samuel, men jag hade ingen skjuts.

Idag drog jag ut på sovmorgonen. Jag låg i sängen och tittade på teve tills det var dags för middag, sen skulle jag jobba. jobbet var okej idag. Glögg och lucia skillde russindiscot från vanliga söndagsdanser. Jag fick även min första julklapp idag. fyra små söta glöggmuggar med tomtar på, av göte! :)

nu ska jag duscha! jag blev svettig när jag flängde runt och torkade av alla bord på hela granada själv på tio minuter sen är det sovdags.

godnatt!
/lindie.

Inga kommentarer: