måndag 24 december 2007

julgröten.

Gårdagen var ganska rörig. Jag hann inte med något jag skulle ha gjort. Jag sov alldeles för länge och när jag väl hade kommit igång med lite städning sa pappa att jag skulle hänga med och KÖPA granen. Vi körde om älmhult och lämnade lax till Ingegärd. Mozart fräste åt toffie och sen körde vi därifrån vi gick på maxi , jag och pappa. Sen körde jag automataren till grangubben som hade krympt till en trettonårig pojke. granen blev en tunn tanig sak. men det är väl okej. vi ska ju bara ha den några dagar. Vi kom hem igen och sen hann jag bara städa badrummet och julebada hunden innan jag fick köra tillbaka till osby för att hämta malini. vi åt julbord, pyntade granen och jag slog in julklappar. Jag är så trött nu för jag var uppe alldeles för länge igår. Jag har återfunnti mitt gamla gameboy och det är det jag fördriver mina lediga stunder med. :)

Idag är det julafton och jag känner inte alls något juligt. mamma hade glömt min julstrumpsjulklapp så jag fick pengar istället. Det kan ju också vara bra, men det är ju ingen känsla i det. Nu ska jag försöka att inte förvänta mej för mycket av den här dagen och gå och göra några tryfflar.


GOD JUL på er alla!

/lindie.

Inga kommentarer: