onsdag 19 december 2007

I drive my friend to the station.

Nåja, nu är jag tillbaka igen. Jag har varit så kollosalt trött de senaste dagarna när jag väl har kommit hem att jag inte orkat sätta mej vid datorn. Körning, körning, körning. och som vanligt när man sitter i samma bil som per blir det endel roliga kommentarer.
"Vad är det linda? Du ser ut som ett litet ljus i kyrkan?" sa han så jag satt i baksätet och försökte motverka världens hostattack.

"Gör du inte som jag säger så nyper jag dej gäddhänget... som inte finns!"

Det var säkert många, många fler men allt kan man inte minnas. Nu är det i alla fall över och jag slipper att åka till Olofström var eviga dag! för ja, jag klarade uppkörningen idag! KÖRKORT WIIE! Jag är så glad.

Det var tänkt att jag skulle överraska mor&far, men när jag kom hem var dte jag som blev överraskad istället. Mamma gav mej ahlgrens bilar, däck och vägskyltar! :) samt ett kort. Och så fick jag ett finfint sms av sophij. tack! Ärligt talat så är jag ganska nöjd nu, jag behöver inte julafton i år! fast visst kan det också vara trevligt! :) Lycklig, lycklig, lycklig.
Nu tror jag att jag ska ta bilen till älmhult och köpa julklappar!
ciao !
/lindie.

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!! =)

Anonym sa...

DÅ hade jag rätt:) GRATTIS

Anonym sa...

De är jag som är anonym:D

linda sa...

tack !