tisdag 25 december 2007

x-mas on the dancefloor.

Julen är snart över. Jag var rädd att jag skulle bli besviken igår, det blev jag verkligen inte. För nu ligger jag i sängen på mitt rum och bloggar! :) yey! Fick en massa fint. En pyjamas som vanligt, det börjar bli något av en tradition och en massa annat fint. Plus en massa god mat och annat gott. Jag körde hela familjen till mormor, det kändes ganska konstigt, men kul.

Idag gjorde jag färdigt julgodiset, tryfflar med mint, rom och chili. Bättre sent än aldrig! :) Nu är det snart julbord och ris alá malta. Sen blir det jobb på granada med Liza och co. Hoppas att det blir nya tröjor idag. Men nu blir det mat!

Later: off to granada.
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

då ska man inte jobba mer i år.. :) haha helt oki lön den 25 med haha;)