tisdag 11 december 2007

jackass.

Jag är uppriktigt sagt så jävla trött på det här. Om alla är så angelägna om den här festen kan ni minsann ta och göra det själva. Jag har ödslats minst tvåhundra kronor i mobilkostnad på att ringa runt efter en jävla lokal. Alla säger att det inte går och går det så kan vi bara vara där till elva. eller har huset vattenskada. om vi bara kan fixa en förälder hade allt löst sej, men det går ju inte. :( Det är förstås inte kul att säga nej till femtio personer, men vad fan ska vi göra. Jag har annat att göra än att sitta och leta efter telefonnummer till ställen jag inte ens vet vad det är. Jag är superstressad nu, jag ska snart iväg igen och jag har inte hunnit fixa det jag skulle för jag fick sätta mej och leta nummer och ringa. Två personer kan inte fixa allt det här.

måste gå annars missar jag tåget.

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

jadu, det är inte så kul och fixa saker när folk inte uppskattar det. För det känns inte så med tänke på hur mycket vi gjort för att lösa det här. Men folk ska vara Jäääävligt tacksamma för att syrran ställer upp! Nästa gång (om det ens blir en nästa gång) får fan några andra sköta det här.
oj va långt det blé.. :/

see ya!