söndag 2 december 2007

the fallen.

Igårkväll var det jobb för hela slanten. Jag var pepp för det blev snack om efterfest för personalen. det blev inte så, men det gjorde att jag jobbade och höll ut! En och annan jobbig männsika befann sej där och terroriserade mej. Men andra människor är helt underbara! Ännu en gång har jag lärt mej att inte dömma en person direkt. Trevliga människor som sagt och när allt var städat och klart åkte jag hem. Ville inte sova så jag kollade på teve, men somnade ifrån. Sov fram till elva, skönt och dessutom var det ingen hemma. men de kom alltför snabbt och jag blev på dåligt humör. Mostrarna var här, men jag var arg och ledsen så jag orkade inte träffa dom. Snart blir det mat sedan hoppas jag att det blir lite lugnare här hemma.

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

varför sover du inte när du kommer hem från jobbet?? du är ju inte riktigt klok..:) hihi