tisdag 11 december 2007

I'm on the road.

Jaha, hemma igen. Malmö var fint! och kallt. det började bra med att jag gick fel när jag skulle gå till malins jobb. Men tillslut hittade jag det! :) Både daniel och marcus var säkra på att jag och malin var tvillingar! men vi övertygade dom om att vi inte var det! efter lite kaffe och lussekatt traskade jag in till stan igen och fixade några julklappsinköp. men jag kände mej helt färdig och då menar jag slutkörd och inte färdig med juklapparna, efter en timme. så jag gick mot stationen liiite för sent. men jag hade tur, för tåget var också sent. som vanligt. Ståplats bland massa gamla människor. och så stod vi där på perrongen för det var fel på dörrarna i ytterligare tio minuter. En vänlig man visade att det fanns en ledig plats i den tysta vagnen bredvid honom. Jag satte mej och han satt och viskade till mej hela resan. jag hörde inte vad han sa utan nickade och log mest. han gick av i hässleholm och önskade mej en trevlig dag! det hörde jag! Jag hann precis med bussen hem som så snällt hade väntat på det försenade tåget. hem och fick höra dåliga nyheter.. så nu blir det antagligen ingen lussevaka imorn. SKIIIIIIIIT!

kan också meddela alla som fått eller inte fått sms av mej idag att min mobil är helt väck. Den väljer själv vilken meddelandet ska till. jag fick ett av hano som egentligen var från... ja det vet jag ju inte. dettta har inte precis förenklat den här jävla dagen .

lycka till imorn b.

/lindie.

Inga kommentarer: