onsdag 19 december 2007

vanligt hyfs, sunt förnuft.

hemma igen efter min älmhultstripp. Det blev inte så mycket ordnat som jag hade räknat med. Strunt samma. Jag blev i alla fall uppvaktad av moster I. hon gav mej en bensinpeng och ett kort. Moster M var upptagen med hunden. Ludvig visade sina fiskar och pratade på som vanligt. Linnea var bara hemma en minut eller två och christer likaså. Jag körde sen till IKEA. efter att ha varit uppe sedan klockan sex var mina linser ganska kassa. Jag såg knappt något när jag kikade runt på fynd nere på IKEA. Jag hoppades på att det inte var någon där som jag kände, men efter ett tag är det nån som säger mitt namn. Jag vänder mej om och där står marica, som jag inte träffat på två år. :) kilade snabbt in på willys och köpte kinapuffar eftersom de heter frasse. :) efter det körde jag hem till moster M och sen hem. Bilen var lite konstig, men det gick att köra i alla fall. När jag väl kom till lönsboda kom en så bra låt att jag var tvungen att köra ett byavarv extra. och så fortsatte jag ett tag fast sen insåg jag att de kanske började bli oroliga här hemma, så då körde jag hem på riktigt. hopp in i duschen och sen fastnade jag här. Ska kolla lite snabbt på rättskunskapen, kolla lite på teve om det är nåt och sen är det väl läggdags. Jag har varit uppe länge nu. = trött.

g'night.
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

byavarv i lönsboa, alltid en klassiker, härligt! ;)

lycka till på provet imorron