onsdag 12 december 2007

kom igen kommisarien.

Hemma igen. Återigen försov jag mej idag. Mamma också och precis när jag hunnit klart kom jag på att jag skulle ta med mej luciagrejorna idag och mamma skulle tvunget stryka lusselinnet, så jag missade bussen. mamma skjutsade mej till skolan och vi fixade med svenskaarbetet fram tills det var luciaövning igen. Det var... pinsamt. Sen bar det av hem igen, kolla på teve lite innan jag och s. stack upp till bulten för att fixa det sista med lokalen. nu blir det lite teve och nagelmålning innan festen.

/lindie.

4 kommentarer:

Anonym sa...

de var pinsamt att sjunga ja.. verkligen

Anonym sa...

de var pinsamt att sjunga ja.. verkligen

Anonym sa...

de var pinsamt att sjunga ja.. verkligen

Anonym sa...

oj de blev många lika dana.. internet cp:ade