fredag 7 december 2007

blod och knark i skog och mark.

Fick knappt någon sömn inatt heller. Skolan väntade med engelska, jag var hungrig och trött och orkar egentligen inte bry mej om något annat än det jag måste bry mej om. Jag tog på mej ytterligare ett uppdrag idag, trots att jag redan har alldeles för mycket att göra.

Efter engelskan tvättade jag, jenny, martina och andré bussar på naturbruk. Efter tvätten som gick fort skulle jag åka till kristianstad. Satt på stationen och väntade ett tag och tänkte att det var lika bra att höra om de var färdiga, det var de inte. så jag åkte aldrig. Jag väntade istället på bussen hem. Men vilken tur att jag ringde, annars hade jag åkt dit i onödan. Nu blir det imorn istället.

Det stod om inbrottet i tidningen idag. en liten snutt, och vi har fått fram något om en bil med. Vi ska bara forska lite mer i det innan vi eventuellt meddelar polisen om det.

Idol är över och marie vann. Jag tycker att det var bra, för annars hade man inte fått höra nåt från amanda efter första skivan och det hade ju varit synd.

Jag är fortfarande helt jättetrött så jag får nog gå och sova nu. Annars orkar jag aldrig iväg imorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var Idol finalen bra??