söndag 2 december 2007

one more full length record.

nu har allt lugnat sej efter ett antal vredesutbrott. Det var längesedan jag var såhär arg. Jag har slängt saker omkring mej och skrikit och jag som har längtat efter den här dagen hela veckan. ledig söndag, underbart fram till nu. då börjar man tänka på veckan och oroa sej. Men det går ju alltid bra så jag ska försöka släppa det nu!

Jag körde malini till osby innan. Det var blött och mörkt och riktigt svårt att köra. Men det gick! :) Julskyltningen struntade jag i. Vem orkar med sådant i regn?

Igår blev det lite ommöblerat så inatt sov jag extra gott. idag bytte jag lakan så jag längtar riktigt efter att gå och lägga mej. Men först ska jag avsluta lite skolgrejor inget vidare skoj, men det är sånt som måste göras ibland.

/lindie.

Inga kommentarer: