onsdag 26 december 2007

a beautiful night in oslo.

Granada var okej. Det var ofattbart mycket folk där och jag träffade ingen alls. Eftersom jag satt inklämd i garderoben hela kvällen. Från ungefär kvart över nio till halv två, utan rast, mat, dricka eller toalettbesök. Jobbigt. Det var väldigt mycket folk med väldigt mycket kläder. Det resulterade i fulla garderober och sura besökare. Jag fick dock en massa dricks och hjälp från en mycket trevlig busschaufför från Hästveda. Han hade jobbat på Björket så han kunde det sa han. Han höll mej sällskap och hjälpte mej med giriga personer. Han borde fått lön han också. Det blev lite mer lön än vanligt och det har jag liza att tacka för, :) haha. När granada var slut och vi hade städat klart begav jag mej hem till sophij. Där jens-ola och daniel var. Vi pratade och hade trevligt sen blev det lite för intimt så då gick jag hem själv genom hela byn. Det var läskigt, när man är uppskrämd blir man rädd för minsta lilla löv som rör sej. Det var trots allt väldigt kallt och jag fryser fortfarande. Nu ska jag sova !

God natt !
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

du ville ju inte byta med mig på jobbet. haha;) vsg för lönen föresten:D