söndag 16 december 2007

champagne & cigars.

Hur det är idag? Ingen stor förändrig. Det kommer och går.men idag har jag i alla fall hållit mej uppe. Dessutom har jag fått saker gjorda tillochmed. Jag har varit en runda i olofström på maxi och fixat grejer till rummet. Jag och pappa.

Nyss var det glöggdags och jag inser hur skönt det är att slippa söndagsdansen också. En helt ledig dag behöver man varje vecka. Snart ska jag fortsätta röja upp på mitt rum, men först blir det julkalender på teven.

/linide.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas allt är bra med dig! inte kul att vara sjuk, speciellt inte när det är jul

Anonym sa...

uh uh! jag gick precis in på din bilddagbok, och såg dej med de nya glasögonen. dom är jätte fina!! du ser ut att klä jätte bra i dom!

Anonym sa...

ps. jag vill se dom live ;)