onsdag 26 december 2007

carry me home.

Jag vaknade inte så sent med tanke på hur länge jag var uppe igår. Jag körde malini till osby nästan direkt efter jag hade gått upp. Det var nästan så att vi inte hann. Men jag och superbilen klarade det :) jag körde hem själv och sen blev det julbordslunch. Sen bestämde vi oss för att åka till älmhult och hälsa på moster monica. Jag körde, mam och pap har inte kört på jättelänge. (ööh, jag har bara haft det i en vecka, exakt! Om några timmar.) hursomhelst, vi fikade hemma hos monica innan det bar av hemåt igen. Fast vi hann vända en gång, för mamma glömde sin mobil. Hemma igen och tog det bara lugnt. För en stund sen var alla uppe och nu sitter jag här i sängen själv, de andra sover nog nu.

Jag har fått väldigt svårt att gråta på sista tiden. Men när man ser smärtan i ögonen på någon som man verkligen tycker om kan inte ens jag hålla tårarna tillbaka. Imorn tänker jag hjälpa dej jag lovar!
Dessutom måste jag städa mitt rum (igen!) och hinna med en del annat. Nu ska jag sova så att jag hinner med allt jag ska imorn.

godnatt
/lindie.

Inga kommentarer: