fredag 14 december 2007

solen i ögonen.

Aj! Imorse när jag vaknade hade jag så ont i halsen, jag var optimistisk och tänkte att det skulle gå över, men det har bara blivit värre. Jag skulle nog egentligen ha stannat hemma idag, men det var redovisning i svenska b, språksociologi, så jag kunde inte svika gruppen, då hade det bara varit två kvar och jag hade arbetet på mitt usb-minne. Det gick bra med tanke på vad vi hade fått fram, eller inte fått fram! c verkade i alla fall ganska nöjd. och då är jag också nöjd.

Vi åt hamburgare till lunch fast jag fick knappt ner nåt med halsen svullen som en, tjaa jag vet inte riktigt vad! Några glas lökvatten blev det också, men det var ingen som drack. Vi började tidigare och tog tag i vr affärsplan. Vi var riktigt effektiva och slutade redan klockan två. Hem och sluka honung&citron-vatten. Sen åkte jag lastbil till konsum och hämtade h&m-paketet. Det var bara fina grejor, som dessutom var på rea, Jag blev glad! :) Sen slockade jag i soffan framför oc och sov tills mamma sa att det var mat. jag tvingade ner maten och tog en alvedon. Kvällen har jag spenderat med föräldrarna framför På Spåret. Det är inget jag hade kollat på själv, men vad gör man inte för lite sällskap.

Nu tror jag att jag ska ta och gå och lägga mej, så att jag blir av med det här, förkylda.

g'night!
/lindie.

Inga kommentarer: