torsdag 20 december 2007

stirra ner.

Gaah, hemma igen. Eller det har jag iofs varit ett tag! :) Skulle haft prov imorse, men jag hann inte läsa något så jag förmedlade meddelandet med både emil och j-o till torbjörn. Jag tänkte ta en lång sovmorgon, men sen kunde jag inte sova. Kollade min mail och kom av en ren händelse in i skräppostkorgen, där var ett mail från lärarMarie att jag skulle vara på skolan klockan 11 för betygssamtal. Så jag slängde mej i bilen och körde till osby. På väg dit ringde pappa.
"Kör inte så fort!"
"Va? Är du efter mej?"
Det var han inte, han skulle bara skrämma mej och rädd blev jag. Jag hade kört liiiite för fort :)
Kom till skolan i tid och väntade på marie i en halvtimme men hon var inte där. så jag åkte dit tidigt i onödan. Vi började inte förrän kvart i ett med fika och film, edvard, samuel & co:s film. Den var kul ! efter ett snabbt klassråd stack vi på ett litet byavarv. Jag, sophij, mija och j-o innan kyrkan. Efter den ovanligt och otroligt korta stunden i kyrkan, gav vi oss av på ännu ett byavarv innan vi körde hemåt, nu med liza, elin och josefin i baksätet. Sen körde jag och sophij till hässleholm och shoppade en sväng, innan det bara av mot osby igen. Några byavarv till och sen hem. :) det var trevligt. Nu ska jag nog snart länga mej i sängen så att jag kan komma upp i lagom tid imorn.
tack för alla grattis till körkortet! Jag är glad! :D
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

lite pinsamt blev det dock i osby, pågrundav den lilla tabben vi gjorde :P Hahaa