fredag 26 oktober 2007

a rush of blood to the head.

Igår bar det av till malmö igen. Jag, Danni, Kathy och Samuel tog tåget ner klockan sex igår. Vi gick igenom hela tåget för att hitta fyra platser tillsammans och blev glada när vi hittade en! Vi slog oss ner och var glada, tills det kom en gubbe och sa att någon hade spytt där. Vi blev lite äcklade, men struntade i det. Vi satt kvar i spyan, eller vi och vi, det var mest jag! Jonte ringde och frågade om vi hade åkt förbi lund, det hade vi inte och s sa åt honom att han skulle gå till spår ett. När vi kom till lund kom vi inte alls på spår ett, utan spår två och jonte missade tåget. Vi kom fram till malmö och fick sen vänta på att jonte skulle komma fram. När de andra hade ätit tog vi stadsbussen till möllevångsgatan där vi mötte johanna, sen gick vi in på ica och köpte snacks, innan vi till slut kom hem till malini, som sov när vi kom! Sen kom hano också. Vi hade trevligt hos malini med vin och snacks. Sen drog vi till Jeriko där Miss Li spelade. Det var great! :) Efter det fortsatte vi ut i malmö. Jag tappade min sula igen, men kände att det var nåt fel så jag sprang tillbaka och hittade den! :D vilken tur. Nu ska jag limma fast dom på mina fina skitskor! ;P Vi gick till metro, de andra drack öl jag drack vatten, jag skulle nämligen ha prov dagen efter. De hade sena planer så jag tog malinis nycklar och gick hem innan de andra. Jag somnade och sov jättebra tills de kom in i lägenheten. Resten av den lilla natten som var kvar sov jag inte så bra. Imorse gick jag upp klockan sex. olidligt tidigt! Hittade inte alla mina grejor i mörkret och stressen så jag glömde typ hälften av alla mina saker i malmö. Men jag hann med tåget i alla fall. Kom till osby vid åttatiden och höll på att somna. Panikpluggade lite på provet som nog gick okej, men inte mer. Men det hade jag inte väntat mej heller. Jag och jenny fixade lite med uf-förtagets affisch innan vi gick till matsalen och åt burgare. Efter lunchen var det busstvättdags på naturbruk. Idag hann vi med tre bussar: en stor, en mellan och en liten. Var hemma vid fyra tiden och sen var det skönt att bara ha en ledig eftermiddag! Tittade lite på teve och satt vid datorn. Sen blev det tacos och idol! Nu ska jag snart sova, ska upp tidigt imorn också. Bah! och sen jobba, det kommer att bli jobbigt! Men kul!

g'night!

/lindie.

Inga kommentarer: