måndag 1 oktober 2007

nightmares.

Då var det måndag och jag sitter här igen. Jag som skulle vara duktig idag och åka till skolan och plugga teori när jag var ledig, men så blev det inte. Jag försov mej och vaknade av att toffie skällde osm en galning och att en dammsugare startades. Min första tanke var, vem fan dummsuger såhär tidigt på morgonen, klockan var åtta. Men sen kom jag på att det var sotaren. Toffie blev instängd på mitt rum eftersom hon skällde så mycket och jag fick huvudvärk av det, så jag somnade om och vaknade inte förrän sista bussen hade gått. Drömde så grymt konstigt om kalkylprovet, att jag fick göra om det, och en massa saker omkring det. Jag vet inte vad som är sant längre. På tal om kalkylprovet som jag kände gick lika dåligt som bokföringsprovet, så fick jag mvg på det och därmed mvg i slutbetyget i företagsekonomi :) jag är happy!

Vi hade stresshantering idag, massage och ansiktsmassage. Jag gillar inte massage, men det var okej! Sen åkte jag hem och fick i uppgift att hänga tvätt. Alltid lika kul att komma hem :) Nu är jag hungrig som en varg och det blir inte mat än på ett tag, eller kanske blir det det. Det är långkok :D dillkött, det ska bli så gott! Sen SKA jag ta tag i filosofin.

/lindie.

Inga kommentarer: