fredag 5 oktober 2007

lover, I don't have to love.

Aah, äntligen är filosofin över för den här veckan! Alldeles för mycket av det. Usch. I morse åkte jag och jenny med niobussen för att bara sitta och vänta på att klockan skulle bli halv ett. Jävla bussar. Vi fixade färdigt våra arbeten och sen pluggade vi lite till provet. Jag gjorde ett körkortstest och sen gick vi och åt. maten var god idag :) sen gick vi för att ha filosofiprovet. Jag var så nervös. Men det gick nog bra trots allt. Vi gick till klassrummet och trodde att vi skulle ha provet direkt. men nejnej, det skulle vi inte. Först skulle vi ha klassråd och efter det blev det kombinerad prov och tårt stund. För ja, vi åt prinsesstårta under provet och drack cider. Vi firade att Torbjörn hade varit på skolan i 20 år. Åkte hem med trebussen och sedan dess har jag bara tagit det lugnt. Läst tidningen som kom innan i veckan och druckit kaffe och tittat på teve.

Något som jag är beroende av är cocacola, måste ha en klunk varje fredag annars får jag huvudvärk, precis som jag har nu. och just idag när jag behöver det som mest så finns det ingen hemma. Skit också! Nu ska jag snart gå och äta paj utan cocacola :( Sen blire nog idol, och det ska bli kul! :) Jag ser fram emot en kväll utan krav och stress.

ciao!
/lindie.

1 kommentar:

jenny ahlrot sa...

Du hittade mig :)Det var en händelserik dag :P