torsdag 18 oktober 2007

the voice of Goldstein.

Dagen började ovanligt bra. Jag vaknade i tid hade en timme och en kvart på mej att fixa allt och det gick som en vals. Jag var tillochmed färdig en stund innan. Jag åt havregrynsgröt med torkade blåbär och tranbär och det var gott. Dessutom blev jag inte hungrig förrän lunch och det är ju bra! Vi hade matte på förmiddag och det gick förvånansvärt bra idag! :) Sen blev det lunch, korvbuffé (egentligen bara två sorters korv) och en massa roliga skämt, nej okej... det var bara två! :D Jag hade i alla fall kul! "Ska ni äta?" [scan i äta?] haha. och sen var det. "Åh, det är mos!" "Är det positivt? Eller är det mositivt?" haha. jag och teresa (antar jag, du skrattade ju! det kanske bara var för att glädja mej!) hade kul åt det! efter korvbuffélunchen kom torbjörn med ett glädjande besked. Vi slapp provet idag också! :D det kändes bra eftersom jag inte hunnit öva igår heller. Nu SKA jag ta tag i det! Och sen slutade jag klockan två också och det tackar man ju inte nej till. Religionen gick fort, vi gick igenom några frågor, såg en film om kor och sen slutade vi. Stressade till bussen. Slutade 13:56 och bussen går prick två, men vi hann. Efter bussresan fikade jag med mamma och sen hamnade jag här, precis som alla andra dagar. Har ju egentligen projektarbetestid nu, men jag orkar inte! Var ju ute så länge i måndags!

yepp, nu är det dags för något annat!

/lindie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha,jo det var kul!! men antar att även jag varit lite övertrött idag =)

linda sa...

jag också! vi skyller på det i alla fall! :D