söndag 14 oktober 2007

don't let the devil ruin it all.

Jag har inte skrivit sedan i torsdags. det känns konstigt! Jag har inte gjort nåt sen i torsdags (?) Hur som helst, dagarna kanske ska sammanfattas något.

Fredagen blev mycket bättre än väntat. Vi åkte till skolan på morgonen och fixade med uf-företaget och det gick ganska bra! förutom att datorerna på skolan antingen är upptagna eller urdåliga! Det blev ingen busstvätt och det var skönt. Efter religionen slutade vi och tog tvåbussen hem. Det blev en lugn hemmakväll med idol och tonfisksallad.

Lördagen blev långa och jag var trött. Jag gick upp klockan åtta och körde till älmhult med pappa. Vi hjälpte moster monica att flytta. Det blev mycket körande och pappa lurade in mej på en återvändsgrändsgata så jag fick öva mej på att backa. När vi hade kört det mesta av flyttlasset och ätit lite thailändsk mat och pizza körde jag och pappa hem och fixade lite hemma innan jag åkte till ahlrots. Hade en trevlig kväll där. Tack! :) Det blev inte så mycket planerat men vi hade ju trevligt.

Idag, söndag vaknade jag tidigt, men det var så varmt och skönt i sängen att jag inte orkade gå upp. det blev en lång sovmorgon och det behövdes. gick upp och fixade lite innan det var dags för söndagsdans igen. Idag måste vi ha slagit någon form av rekord. Vi var nästam sysslolösa där och gjorde allt så snabbt att vi var färdiga kvart över nio, alltså en kvart efter det slutar! och det var mycket bra! Skönt med lite pengar :D Dessutom fick jag dricks idag, det är inget vanligt på söndagarna. men det var en snäll gubbe och jag blev glad, för jag fick hela och slapp att dela med de andra!

Nu ska jag gå och ta en dusch och sen blir det sängen, för jag är trött!

ciao!
/lindie.

Inga kommentarer: