måndag 8 oktober 2007

scummy.

Åh, vad skönt det var med en liten sovmorgon idag! jenny hade glömt det och skickade ett meddelande och frågade var jag var. För ett ögonblick trodde jag att det var jag som hade fel. Men det var det inte. Jag åkte bussen till skolan och hade rättskunskap i en timme ungefär. Sen var det lunch och därefter stannade jag kvar och gjorde ett teoritest. Det gick väldigt bra idag och det är ju bra! Det börjar närma sej.

Åkte hem klockan två och köpte med mej världens megamuffins som vi fikade på. nu ska jag snart slänga i mej några vårrullar sen bär det av igen. till osby och se till kristianstad för att se på teater med skolan. så nu blir det nog inget inlägg förrän imorn eftermiddag!

hejdå, godnatt, godmorgon, godmiddag och allt annat som hinner hända innan jag skriver igen.

/lindie.

Inga kommentarer: