måndag 15 oktober 2007

now she sleeps in a box in the good soil of Denmark.

Äntligen en lugn stund. Eller lugn har den nog varit hela dagen, förutom i morse! Det börjar bli en vana att sova sådär länge. Visst är det skönt, men det blir så fruktansvärt stressigt! Jag får nog skärpa mej! Imorse blev det en tretimmarslektion med religion. Jag trodde att det skulle bli förfärligt långtråkigt, men faktum är att det gick fort och var väldigt intressant! Vi slutade efter det. åkte bussen hem med en massa Örkeneselever från femman, de var väldigt högljudda, men det kanske vi också var med våra knarksånger sophij? :) Vi hade kul i alla fall!

Sen hann jag bara hem innan jag och frida åkte med fridas pappa per till skogen och plockade svamp, promenerade, tog projektarbetesbilder och hade trevligt! Det var en kul eftermiddag! Tack! Nu har jag rensat svampen och ska snart ta tag i rättskunskapen, sen blir det duschen och sen får vi se vad teven erbjuder ikväll! Kanske blir det en sovkväll, man blir trots allt ganska trött av så mycket frisk luft!

ciao
/lindie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är en bra låt ^^

Anonym sa...

Haha, vi är nog inga bra förebilder tror jag ;)