torsdag 18 oktober 2007

easy to please.

Vad mycket dumt folk det finns! Jag blir så arg!

För övrigt är det 291 dagar kvar tills jag fyller år. (och nej, jag har inte räknat! bara kollat:)) Och dessutom sjöng jag på en sång när jag körde, eller ingen sång mer en liten dikt eller vers eller vad den vill kalla sej! Jag körde förbi skolan och såg de stora skåpen och sa till pappa att vi har så små på ekbackeskolan. Får se om jag kommer ihåg den!

Vart jag mej i skolan vänder
har jag väskan i mina händer!

Just det här var inte så roligt men kommentaren pappa sa sen var så rolig, fast det blir nog inte roligt när man skriver den, man behöver liksom höra hans röst också, så jag skriver inte den. Jag är övertrött och tycker att allt är roligt idag! Och jag vill inte höra att jag har sjuk humor mer idag, för jag vet redan det och jag är stolt över att vara lättroad, jenny! :D

Nu tror jag att jag ska packa ihop lite saker och sen gå och lägga mej, det blir en lång dag imorn. Lång och rolig! :)

/lindie.

Inga kommentarer: