tisdag 23 oktober 2007

let my freak flag fly.

Idag har det varit kristianstad för hela slanten. vi ekonomer åkte tidigt dit för att gå på rättegång, det var betydligt mer än förra gången då vi såg ett mål om en snattad eyeliner för 49:50kr. Idag var det brott på brott, 44 stycken sammanlagt! Efter rättegången gick vi med c & t och fikade och på vägen dit tappade jag min klacksula, den är bara typ 5mm, men shit vad svårt det var att gå! j-o hittade den och satte dit den igen. Sen gav vi oss ut i den stora staden och shoppade och åt, men framförallt: stod på torget och försökte få folk att göra våra svordomsenkäter! Vi fick ihop 50-60 stycken och sen blev det lite shopping igen.

Jag köpte en ny kalender, hade tänkt att jag skulle vänta lite till, men det blev en idag istället, för den var så bra & fin! Dagen har varit kul! men snart är den slut, nu ska jag lämna över datorn till mamma, för hon ska skriva fakturor och jag ska duscha!

ciao!
/lindie.

Inga kommentarer: