tisdag 2 oktober 2007

framåt.

Jag tog aldrig tag i filosofin igår, eftersom malini kom hem. Vi hade mycket trevligt i gårkväll/ natt. Satt uppe till lite över ett och skrattade, drack proviva mango och åt torkade blåbär och tranbär! Nu har jag massor att göra, eftersom jag inte gjorde det igår! Dagen har varit ganska slö. Vi repeterade lite av filosofin imorse och sen jobbade vi lite inför provet och inlämningsuppgiften, men ärligt talat så blev det inte så mycket gjort. Vi gick och åt ganska tidigt och stack från nya skolan innan brandövningen började. Orka med sånt, när vi var där förra året blev vi placerade i övriga-gruppen eftersom vi inte hade någon lärare och så hade det blivit i år också, så vi stack!

Efter lunchen hade vi rättskunskap i en timme sen slutade vi. Barn&Fritid snodde lärarna för de skulle leka. :) Jag och Jenny stannade dock. Först fikade vi och sen gjorde vi lite teoriprov innan vi tog bussen hem klockan fyra. Jag hann handla lite mjölk och annat och gå hem innan jag fick gå upp i byn igen. Följde malini till stationen, hon skulle tillbaka till malmö nu. Hon var helt klar med tentan. Jag hade velat vara klar med filosofiarbetet. Jag gick tillbaka hem med toffie. När jag kom tillbaka till badhusgatan såg jag någon som vinkade och jag såg inte vem det var. det var för långt iväg, men det var frida. Pratade lite, men sen var jag så hungrig så jag var tvungen att gå in och äta. Det blev bara en kaka för maten var inte klar! Här ska snart ätas. Har nog klurat ut allt till projektarbetet nu, så nu är det bara att sätta igång. När jag får tid. det blir nog inte den här veckan, men nästa! Jag har så mycket inspiration idag så jag hade behövt göra det. Men har dessvärre brist på tid. Ska försöka räkna lite matte idag också och filosofi och teori och, ja det känns som om det var nåt mer , men det är bara positivt om det inte är något mer!

Inga kommentarer: