måndag 15 oktober 2007

you only live once.

Idag har det varit en lång dag! men den blev mycket bättre än väntat! Jag vaknade lite tidigare idag, än vad jag brukar. Det blev inte lika stressigt idag och när jag var klar såg jag ett meddelande på mobilen. liza undrade om jag ville ha skjuts, och det klart jag ville det! vad som helst är bättre än den smockfulla bussen! Så jag och elin åkte med liza till osby och sen skulle vi ha prov i rättskunskap. Jag hade inte hunnit öva något på det och blev överlycklig när torbjörn sa att vi fick en halvtimme och läsa på lite till. Eftersom han hade glömt att vi hade prov! När han sen kom in igen och sa att vi kunde få göra det på torsdag blev jag ännu lyckligare! :) Jag och andré fösökte komma på en bra logotype, men det gick inget vidare.

Efter lunchen var det dags för svenska och vår grupp gick till hasslarödsskolan för att göra vår enkätundersökning, det gick inte så bra! Vi fick en tid om en vecka! Gjorde knappt något resten av lektionen. Förrän christer kom och skällde på oss för att vi inte hade tagit med fler åldersgrupper, som han förra veckan sa att vi inte skulle göra, för att det blev för mycket jobb!

Vi slutade väl på riktigt klockan tre, sen väntade jag på Per i en halvtimme innan jag körde. Idag gick det mycket, mycket bra! :) Det känns skönt. Åkte hem och var hemma själv ett tag, det var längesen. Ska nog fixa mina naglar nu och sen blir det lite teve innan dagen är över! malini kommer förresten också hem idag! hon har varit hos tandläkaren. men idag får det inte bli så sent. Jag klarar inte av det!

ciao!
/lindie.

Inga kommentarer: