onsdag 17 oktober 2007

mine all of the time.

Det blev en lång dag idag! Åkte till skolan vid nio och kom hem vid fyra och det är länge för att vara en ledig dag! Det var möte i hörsalen om framtiden, studier på högskola och så. Jag längtar, men ändå inte! Hur som helst. Innan det började gick jag till banken, de öppnade tio och när jag kom en minut i tio stod det redan ett par stycken där. Har de inget liv? tänkte jag. Jag gick dit så tidigt bara för att vi skulle börja halv elva. Naturligtvis var de gamla och långsamma och jag övervägde att gå tillbaka till skolan och skippa banken, men så blev det min tur och jag hann. Jag skyndade mej bort till nya skolan och hörsalen och lyssnade innan det blev lunch. Älgstek! Sen gick vi mot mattestugan! Räknade ett par tal innan jag, jenny och mija gick till gymmet. Det var så längesen jag var där, men skönt var det! Jag ska försöka göra det oftare nu! :) Tog bussen hem tjugo i fyra och sen dess har jag inte gjort nåt. Jag som skulle plugga rättskunskap :S Jag måste ta tag i det nu, men jag är så trött!

ciao.
/lindie.

Inga kommentarer: