lördag 6 oktober 2007

for all happy endings.

Skulle starta datorn lite snabbt och lätt med det gick inte. efter fyrtio minuter var jag äntligen inloggad. Mamma hade städat under skrivbordet så att en massa sladdar hade åkt ut och sen slutade tangentbordet och musen fungera så jag fick starta om datorn tre gånger. Men nu äntligen! Sitter just nu och försöker få hem babyshambles nya album :) Men det går sakta!

pappa har varit på vinden idag, han skulle ta upp spegeln som malini egentligen skulle tagit ner till malmö. Men han ställde den ute på altanen, för han skulle in och när toffie sen ställer sej och vill ut börjar hon skälla som en galning. Jag öppnade dörren för henne och hon stod kvar på trappan och skällde sen hoppade hon ner och kollade på den andra vovven som skällde tillbaka och rörde sej likadant som henne. Hon gick bakom spegeln och förstod så hon gick in igen och skämdes. sen skulle hon ut igen och då hade hon glömt det och började skälla igen. :) hon är så söt.

Snart, eller om 2½ timme, ska jag till granada. Jag orkar inte! jag vill hellre dit och ha kul, eller vara hemma och sova! För idag när jag hade chansen att sova ut, vaknade jag vid nio. :( baah.


ciao!
/lindie.

Inga kommentarer: