onsdag 10 oktober 2007

vem pra bahia.

Jag är inte bra på att hålla saker hemliga! När therese kom in i bussen berättade hon om sin dröm. Hon hade drömt att jag skrev upp igår och att jag inte skulle komma på teorin idag. Jag blev ställd och undrade var hon hade fått det ifrån. Jag nekade och åkte till skolan under andra samtal. Men när vi kommit fram till skolan blev det så konstigt så jag berättade det. de blev minst sagt förvånade, de hade ju räknat ut att jag skulle göra det nästa vecka. :) Jag är glad i alla fall, att det är över. Väskan är lättare också, när man slipper bära runt på boken. Jag berättade för ellen innan jag gick till ica för att köpa frukost eftersom det inte hanns med hemma. Sen gick jag till stationen för att vänta på sophij som kom med bussen. sen tog vi tåget till malmö och hade en riktigt härlig dag! Såg Simone Moreno som sjunger med timbuktu och blev mycket mycket fattigare, men vad gör det?

Nu ska jag sova och försöka bli av med min hemska huvudvärk. Godnatt!

/lindie.

Inga kommentarer: