måndag 22 oktober 2007

everything in its right place.

Jag har en konstig känsla idag! Måndagar är något av det värsta jag vet, men någon konstig känsla i magen gör att jag blir glad, trots min sura dag igår! Vad det är bryr jag mej inte om, bara det känns bra och jag är glad.

Dagen började med religion i tre timmar och sen stresshantering! Det är en väldigt intressant och annorlunda kurs, när vi väl har någon lektion. vi skulle meditera för oss själva genom att tänka på nåt, men det gick inte så bra för christer nyhlén ringde gång på gång. Till slut gick det i alla fall bra :) Sen gjorde vi någon avslappning tillsammans och jag somnade nästan. Jag lyckades i alla fall hålla mej vaken!

Imorn skulle jag ha kört i olofström, men sen skulle vi ju till kristianstad, så jag var tvungen att lämna återbud till per. jag var rädd att det var försent, men när jag ringde och sa det blev han lättad och sa att han skulle ringa mej och säga att han inte kunde. Tur det! för då känns det som om jag inte missar något ändå!
en bild från bilturen igår

Ikväll ska jag minsann titta på simpsons, det var längesen sist. och sen blir det nog sängen ganska tidigt imorn. Måste orka upp i tid imorn för jag tänker inte sitta på en rättegång till med kurrande magen! :)
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar Per..:D!!!