tisdag 9 oktober 2007

today is a good day.

Här sitter jag efter att ha druckit 1½ liter cocacola, själv! Jag kommer inte att kunna somna inatt! Usch, jag mår nästan illa när jag tänker på det! men det var ju gott innan. Men nu får det inte blir mer denna veckan. Okej kanske nån gång i helgen, men inte för mycket.

Planerna för imorn har redan ändrats en del, men jag ska nog hinna ändå. Har suttit och kollat på en del gamla bilder nu. det känns om det var så längesen, men ändå så nära. Mitt gula rum till exempel. det känns ju som om det var evigheter sen och så har det inte ens gått ett år. och mitt hår är det likadant med. fast det har börjat bli långt igen! :)


Nu ska jag kika runt på internet och se om det är nåt jag ska spana in imorn innan det blir dusch och sen sängen!


gnight!

/lindie.


Inga kommentarer: