onsdag 24 oktober 2007

begin to hope.

Jag hann med bussen idag! jag var tillochmed där alldeles för tidigt och jag glömde mössa och vantar så jag förfrös innan bussen hann komma. Men på bussen var det varmt och jag hann tina innan vi var framme i Olofström för att gå ut i kylan och förfrysa igen. Sen väntade en lång väntan :) Bilen var på uppkörning och vi fick sitta och plugga lite på religionsprovet. När per sen kom fick vi göra en säkerhetskontroll på bilen innan jenny drog iväg med bilen och per, sen var det min tur att köra. Vad ska jag säga? det gick inte bra och inte gåligt! det var lagom bra :D som den svensk jag är!

Vi åkte hem efter att teresa hade kört. När jag kom hem satte jag inte igång datorn. Jag satte mej istället och pluggade lite på religionen. Nu har jag tagit en paus och renskrivit mina anteckningar på datorn, för jag lär mej bättre då. Nu har det även kommit fram lite planer inför imorn. Rättskunskapsprovet får jag plugga på på tåget! :) Nu ska jag ta en dusch innan det blir lite religion till och sen teve och te!

ciao!
/lindie.

Inga kommentarer: