söndag 7 oktober 2007

french dog blues.

Jaha då var det dags igen :) Färdigjobbat och det känns bra. Granada var jobbigt igår. För mycket folk för att jobba, men om man hade varit där och roat sej hade det nog varit en annan femma. Hann i alla fall träffa en del roligt folk! :) Och det gör ju saken mycket bättre. Kom hem vid halv fyra och la mej vid fyra. trött som ett svin och ont i fötterna. Men jag fick ju pengar för det, även om det inte var tillräckligt!

Nu ska jag snart försöka komma igång med dagen som snart nästan är slut! Jaja, det är inget man kan göra nåt åt. Ska bädda nu och sen ska jag nog gå ut till pappa och hålla i väggarna medan han spikar.

malini ringde innan idag och berättade att anders&måns-anders hade varit inne på statoil i malmö och köpt tre krockofanter av henne. :) haha, jag kan se det framför mej och det är roligt!

solong!
/lindie.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det är verkligen för dåligt betalt..:P men men thats life

linda sa...

men det är ju i alla fall något. Även om jag var förbannad igår! :P

Anonym sa...

jag har också träffat på honom i malmö ^^