torsdag 11 oktober 2007

I'm gonna find another you.

Back! Vad tiden gå fort, känns som om jag skrev förra inlägget nyss, men det är en hel evighet sedan. Det har dock inte hänt så mycket sen sist. Det är så skönt utan körkortsteorin. Det måste ha varit veckans höjdpunkt. :) Jag är så glad. tänk vad glad jag kommer att bli när jag har klarat det helt och hållet. Åh, som jag längtar! Nog om det. Ikväll SKA jag gå och lägga mej. För den här huvudvärken dödar mej. Och dessutom stressar jag ihjäl mej på morgnarna och hinner inte äta nån frukost och det resulterar i en pinsamt kurrande magen vid halvelvatiden! Imorn blir det lektion med uf-företaget utan torbjörn, undrar hur det kommer att gå? Sen blir det religion och kanske lite uf-företagande till, men förhoppningsvis inte. Jag hade velat ha en mer kreativ idé än vår, som till exempel den här! Jag orkar inte imorn, men det får väl gå om det blir av! Nu ska jag nog krypa ner i sängen och sova.

bye!
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

ni hade fan iingen jobbbig dag idag..:P så klaga inte..:P hah