onsdag 31 oktober 2007

I thought you said summer is going to take the pain away.

Just nu känner jag mej inte alls bra! Allt är tråkigt och trist och jag vet inte hur jag ska ordna allt som ligger framför mej. Det blir alltid såhär.

Gårdagen var i alla fall bra! Men jag är glad att planerna för idag blev ändrade. Det hade nog inte gått bra idag ändå. Malini ringde och väckte mej i morse och jag blev sur, det var väl där det dåliga började. alla dagar man blir väckt av att det ringer slutar såhär. Men efter att ha legat en stund och tjurat i sängen kom toffie in och var jätteglad hon ville att jag skulle gå upp. Solen sken och jag blev glad. Sa åt toffie att det säkerligen skulle bli en långpromenad idag. Efter min sena frukost tog vi bilen och körde en bit, eftersom den fina skogen här inte finns längre. Jag fixade lite bilder till projektarbetet och toffie var överlycklig. åkte hem igen och åt thaisoppa med nudlar till lunch och sen har jag bara legat i sängen och haft det bra. och ändå är jag inte glad! hoppas det blir ändring på det imorn.

ciao.
/lindie.

Inga kommentarer: