fredag 30 november 2007

run away with me.

Den här veckan har det varit lite si och så med bloggandet. Datorn är så seg att jag helt enkelt inte orkar strata den. Jag vill ha en egen, men det har malini satt stopp för, bara för attt hon har en.

Onsdagen var något av en underbar dag och nu längtar jag bara mer och mer till nästa onsdag, eller torsdag! :) Inte för att torsdagar är särskilt roliga, men nästa kommer att bli great! Torsdagen igår var lång. Började med matte c i tre timmar och då kan väl en dag inte bli annat är lång. lunch och sen lärarfri svenskalektion. Vå grupp var kvar till halv fyra trots att vi inte var tvungna. Vi fick en del gjort, men vi har fortfarande mycket kvar! efter skolan stack jag och marielle till naturbruk. Det var förhandlingsdags! igen. Nu fick vi i alla fall priserna och behöver inte springa dit något mer. Jag var hemma klockan fem, hungrig och gnällig. trots att jag vrålåt på bussen hem och fick en möglig physalis i munnen. örk! Mamma var inte hemma så jag och pappa kollade på teve själva och sen skrev vi fakturor och surfade på internet. Han ville kolla på släp! så jag fick göra det åt honom. Det var trevligt! Jag var uppe länge och skissade upp min balklänning. Nu vet jag exakt hur den ska se ut. Nu ska jag bara hitta någon som vill göra den åt mej!

Idag var det tänkt att jag skulle vara effektiv, städa och julpynta, men jag har inte gjort något än. Baah! Jag vaknade tidigt, men sen gick jag och la mej igen och har nu sovit bort hela dagen. När jag skulle bläddra igenom kanalerna på teven såg jag till min förvåning att vi hade disney channel och fastnade framför teven. Nu har jag fastnat framför datorn, men snart drar jag nog in till mej igen och fastnar framför teven.

ciao!
/lindie.

Inga kommentarer: