söndag 18 november 2007

I gun for you.

Wow, vilken kväll det blev. Att den blev så bra var kanske att man hade noll förväntning om att den skulle bli bra! Det började hos elin med skrik och stim men det lugnade sej när vi kom till granada. Det var inte mycket folk men man kände typ alla. Det var riktigt kul. Tog en snackis med Inger, för hon hade inte mycket att göra i korvluckan. :) Det blev som vanligt många bilder. På parkeringen efteråt träffade jag erik, som erbjöd sej att skjutsa mej hem efter mycket dividerande hit & dit. frida tappades bort och jag åkte hem själv. Men det var en kul kväll trots allt. Jag åt kebabpizza när jag kom hem och imorse när jag vaknade åt jag en macka med kebabmjukost! :)

Jag vaknade klockan 5.09 imorse och kunde inte somna om, jag var törstig men orkade inte gå upp, jag hittade en cocacolaflaska som jag tömde på ett kick sen somnade jag om igen och sov gott tills det var dags att gå upp. Nu är det snart middag och sen ska jag pallra mej ner till elins och hämta min kulturchockväska.

Jag fick nyss ett sånt väldigt sug efter smålandsrulle och kom att tänka på min och annas kupp på emmaboda. Vi fick den gratis. Anna! kom hem så vi kan äta smålandsrulle!

/lindie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för en rolig kväll!

Anonym sa...

hade med kul.. kan va för att man hade noll förväntningar..:P