fredag 9 november 2007

the opposite of hallelujah.

Jag har aldrig mått så dåligt som den här veckan. Jag har den senaste tiden varit så stressad att jag inte kunnat äta. Jag har tappat nästan fem kilo och jag orkar inte göra något alls längre. Jag har alltid tyckt att det har varit konstigt hur man kan vara så dum mot sig själv att man inte äter. Och nu gör jag det själv. jag hinner inte med allt jag vill och får panik över att tiden gå så fort. Alla stressar mej och det gör det hela ännu värre. Värst av allt måste vara körkortet. Alla tjatar på mej att jag borde haft det för längesedan, då känner jag för mycket press. Nu misslyckas jag igen. Mitt självförtroende är nu lägre än jag själv kan ana. När jag till på köpet får feber och mår illa känns det ionte så mycket bättre. Jag skulle vilja ta en paus från allt och alla och helst resa framåt i tiden. Det känns fel att tänka sådär när jag tycker att tiden går för fort. Tänk om livet alltid kunde vara enkelt och kul! Jag vill inte ha något medlidande, men det känns väldigt skönt att bara få skriva av sej! Klumpen i magen försvann i alla fall för en stund.

/lindie.

Inga kommentarer: