måndag 19 november 2007

good chinese apple.

Det här arbetet i stresshanteringen kommer att ta en lång jävla evighet. Jag är redan trött på det och jag har inte ens gjort en sida än. Men nu lägger jag av för idag. Jag blir bara stressad. Ironiskt va?

malini kom hem och både mam&pap blev glatt överraskade. Toffie blev sur och kände inte igen henne. Imorgon blir det antagligen inte så lång dag, med tanke på att vi ska till örkened klockan halv ett så åker jag nog inte tillbaka till osby om det inte är nåt superduperviktigt som måste göras. Sen ska jag väl försöka göra lite till på stresshanteringen. Jag tror att jag har god tid på mej i alla fall. Det är inte än på ett tag! jag är ute i god tid för en gång skull.

Nu ska jag gå och umgås med malini, medan hon är hemma.

NiteNite

/lindie.

Inga kommentarer: