tisdag 20 november 2007

he will fall.

Idag har jag lärt mej att man inte ska dömma personer efter hur de är i grupp. För att umgås själv med någon är en helt annan sak.

Dagen började med frukost med malini. sen åkte vi bussen till osby. Seen blev det rättskunskap, det var längesen sist. hursomhelst gick det bra. Vi gick och åt innan ett gäng åkte till lönsboda. Med svenskaarbetet. Jag och olof utförde vår enkätundersökning och sen gick jag hem. ´

Jag börjar bli mer och mer stressad över det här med min framtid. Nästan varje dag har jag fått en universitetskatalog när jag kommer hem. Idag var det Linköping. Det kanske är där jag kommer att vara om några år. Vem vet? Inte jag i alla fall.

Mamma är inte hemma. Jag är hemma själv :) Men jag ska nog koka lite kaffe ändå. Känner mej nästan lite förkylningstrött. Bara jag inte blir förkyld nu. Jag har inte tid med sånt nu!

Nu var endel iaf fixat. Det kommer att bli grejt. :) sen blir det stresshanteringsarbete igen :(


later.
/lindie.

Inga kommentarer: