söndag 11 november 2007

the leaves have left the trees.

Söndag igen och en vecka har gått igen! en dålig vecka och jag är verkligen glad att den snart är helt överstökad.

Gårdagen var däremot trevlig. Jag hann ändra mej ett par gånger innan jag verkligen följde med till osby. Vi hade trevligt hemma hos jeanette med gajolshots! det var gott i min lite onda hals. Jag bjöd hennes pappa på en öl och sen åkte vi till pubben. Jag somnade antagligen i bilen, för jag kommer inte ihåg att vi åkte runt så pass länge i osby innan det var tilltäckligt med folk att gå in! Det var inte nåt vidare. och vi kom ganska sent. Pettis kom till osby för att hämta oss men vi skulle inte hem. tre minuter senare skulle vi hem. Så han fick vända, han hade ju inte kommit så långt som tur var! väl hemma tar det en kvart innan toffie märker att jag är hemma igen. Vilken vakthund! Sov riktigt gott och sov lite längre idag än vad jag hade tänkt. Sen började jag städa. Det behövdes verkligen nu! i all stress och hast har det inte blivit av att jag har städat på ett tag. Är snart helt klar och då blir det farsdagsfika!

/lindie.

Inga kommentarer: