torsdag 15 november 2007

midnight prayer.

Hm, vad kan jag säga? Får jag över två poäng på det här matteprovet tror jag att jag ska gör något galet. Vad vet jag inte, men det lär nog inte behövas lägga ner så mycket tid på. Det kommer inte att hända. Det var det värsta jag har varit med om i provväg. Jag satt med provet tills jag och lisa blev utkörda. Nog om det, nu ska jag ta upp resten av alla negativa saker som har hänt idag.
  • för det första var det matteprovet som gjorde dagen till en av de värsta på länge.
  • Det var ärtsoppa till lunch.
  • Jag fick stanna kvar efter skolan för jag skulle till optikern.
  • När jag kom till optikern fick jag reda på att jag skulle ha anders istället för lina.
  • Anders berättar att mina ögonlock inte ser så bra ut. Får inte använda linser på en vecka och därefter endast endagslinser. Dessutom får jag bara ha dom femdagar i veckan och ta ut dom direkt när jag kommer hem.
  • jag skulle spendera kvällen med mamma som har sabbat planerna och suttit i telefon sedan klockan halv åtta.
Sen kan jag inte komma på något mer, men det räcker väl gott och väl för att bevisa hur jävlig den här dagen har varit! nu ska jag sova.
goby
/lindie.

Inga kommentarer: