söndag 4 november 2007

bright idea.

Äntligen en lugn stund! Gårdagen blev lyckad! :) fest hos kim och malini dök upp! Mycket trevligt folk och roliga händelser. Speciellt då e kissade i en oinkopplad toastol! Som vi skrattade. Jag, malini och madie åkte hem med pappa och sen var det bums i säng. Jag var så trött, men så glad.

Imorse mådde jag bättre än förväntat, men tog mej ändå en sovmorgon trots att malini för en gångs skull var hemma. Hon satte sej vid datorn för att ordna med hemtentan. Och jag tittade på en barnfilm som jag sett tjugosjutusen gånger redan. Efter en laxmiddag gjorde jag mej iordning för jobb. Åkte till granada och bredde de 250 frallorna och kokade kaffet. Söndagsdansen blev ett fiasko. och då menar jag verkligen fiasko, värre än vanligt! det var bara 133 människor där. Då kan man lite snabbt räkna ut att vi gjorde 117 frallor för mycket. Inte så mycket att göra. Drack kaffe och åt kanelbullar, när det inte fanns något att göra.

Hemma igen och nu har jag laddat upp bilderna från igår. Nus ka jag duscha och sen gå och lägga mej för imorn är det ju skola igen. Jag hade verkligen behövt en veckas lov till!

tack för en kul helg alla!

/lindie.

Inga kommentarer: