onsdag 21 november 2007

it's true.

Hemma efter en lång dag igen. Åh, jag är så trött. Började dagen medatt traska till bussen. Pappa ringe upp mej när jag nästan var framme, han undrade vad jag ville och det var han som hade ringt. Då visade det sej att min mobil har ringt upp igen utan att jag vet om det. Tredje gången den här veckan. Konstigt. Hoppade på bussen till osby för att sedan vänta på tåget som tog mej till hässleholm. Väntade i tre minuter på tåget som skulle ta mej vidare till Kristianstad. Sen var jag framme.

Affärerna hade fortfarande inte öppnat, men dte var ändå mycket folk där, varför vet jag inte. Jag gick runt i stan tills klockan blev elva. Fick ansiktsbehandling som gjorde att jag nästan somnade. Det var skönt idag, jag har börjat vänja mej, dock inte näsan. Jag kunde knappt andas, men nu efteråt känns det oerhört bra!

Jag mötte sedan upp mamma och vi fixade lite grejor, bland annat en jacka till mej innan vi åt mat på subway. Sen åkte vi till färgaffären, det var en trevlig snubbe! :) vi fortsatte till maxi och sen hem. Jag somnade i bilen och när vi kom hem lagade jag mat. Det blev så jävla bra. Jag vill äta mer, men det kan jag inte för då spricker jag. thaigryta med kokosmjölk, curry, grönsaker och ris. mm nu blev jag sugen igen. :)

Jag är fortfarande trött och det blev absolut inte sängen tidigt igår. Det hann bli onsdag innan jag ens gick in i duschen!

ciao.
/lindie.

Inga kommentarer: