lördag 17 november 2007

from now on.

Jag orkade inte igår. Jag kände mej för social för att sitta vi datorn igår. Inte för att jag var helt och hållet ifrån den, men jag satt nog bara här en femminutare eller två. Hur som helst idag är jag här igen.

Igår var det födelsedag igen. mormor, moster och garyin. Jag grattade inte nån av dem personligt så nu, här, dagen efter så grattar jag dem. Inte för att nån av dom känner till min blogg, eller vet att jag har en blogg, eller vad en blogg är ! Men grattis i alla fall.

Igår var, hrm, en okej dag. Ganska seg. Åkte sena bussen i till osby och väntade på våra arbetskamrater som hade cykelproblem, hade ett litet möte innan lunchen. Lunchen var konstig. Det känns som om de vill vara häftiga och unga i matsalen och anstränger sej för mycket. Maten gick ner men det var inget speciellt. J-O gjorde ju inte det bättre när han sa att det antagligen var en nedmald pensionär. Åh, vad gott! :) Vi började planera vår uf-resa tillsammans med frida och therese. Som jag längtar nu!

Efter lunchen väntade tre timmar religion. Det gick snabbt och vi kollade på en hemsk film. Usch så obehaglig! Åkte hem och bara tog det lugnt. Teve, halsduk och senare på kvällen pizza & idol. Det blev sent igår och lång sovmorgon idag.

Jag kanske behöver se till att min kost blir lite mer varierad.
Kvällsmat igår: kebabpizza.
Frukost: macka med kebabmjukost.
Lunch: Kebabpizzan från igår.

Jag ska lägga av så snart pizzan är slut :)

Idag har jag väl i stort sett inte gjort någonting. Jag vet fortfarande inte om jag ska jobba ikväll. Jag får inte tag på Göte, min telefon är nog kass! och hemtelefonen är lost. Eftersom jag inte kan ringa kan jag inte hitta den. RING MEJ!!!

Jag måste veta för att kunna planera min kväll. Just nu skulle jag faktiskt uppskatta en hemmakväll, men så blir det nog inte vilket fall som helst. Nu ska jag nog ta nåt varmt och dricka, det är kallt här, jag måste ha något att värma mej med!

/lindie.

Inga kommentarer: