torsdag 1 november 2007

a little death around the eyes.

Ska försöka skriva ett lite mer muntert inlägg idag! :) Per tyckte jag hade gjort framsteg i körningen sen i tisdags (?) Konstigt, för jag har inte kört nåt alls. haha, men det är ju bara att tacka och ta emot. När jag hade kört klart för dagen och gått ut ur bilen sa per : Jaha, då har du kört olovlig körning idag! Jag blev livrädd, men det var bara skylten han hade glömt. Jag tog bussen hem, egentligen hade jag tänkt åka till malmö, men jag var så trött att jag stannade hemma. Toffie var lite konstig i morse så jag vågade inte lämna hemma ensam heller. Resten av dagen har varit ungefär som igår, fast gladare. Jag har tittat på dålig teve, läst tidiningar och bara haft det bra! det är längesedan jag har varit såhär pass avslappnad. Och det kan ju vara bra att lugna ner dej såhär på lovet. Snart väntar teven igen och kanske lite te också. Men först ska jag städa upp på mitt rum, det är stökigare än vanligt!

Sen vill jag gratta teresa, jenny och thea som tog körkort igår och iförgår! Igår var jag så depp att jag inte orkade glädja mej åt er, men idag har jag tänkt på er hela dagen! Ett grattis till martina också, som fyller arton idag!
toobey in action
en bild från skogen igår. Hon dyker i lingonriset

later!
/lindie.

Inga kommentarer: